Snö, Val och ett efterlängtat inlägg

Då var det dags det vi alla väntat på, Ett nytt inlägg.   

Den 9/11-08 var det farsdag. Grattis alla pappor då!!!! Ett stort grattis till Obama som också är pappa men framförallt för att han vann valet och nu är värdens mäktigaste man.  Han var inne på min blogg och la en kommentar såg jag också. (förstår inte hur han kunde läsa svenska)  Kanske var det Challe eller någon som hakat på hans lite små roliga vana att kommentera bloggar i någon annans namn :) 
Snön har fallit här i Sundsvall nu och vi får vell hoppas att den stannar. Tittade nyss på Boston tee party, alltså alla måste ju älska Filip och Fredrik ! dom är ju stört sköna!! :D Nä nu måste jag sova bg i morgon med skott karta då p-man åker med Dragons till Luleå för att möta Planja på Tisdag.

Ps. Imorgon kommer receptinlägget som några har hoppats på !!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Matas Kulbokas

Äntligen! Men du som känd bloggare måste ju kunna läsa sättet folk skriver på och förstå att det var dimitri som var Obama! (Hampus är asbiff)

2008-11-18 @ 16:47:49
Postat av: gissa vem

En liten grej bara, stör mig en del. (!!!!!) Vell, stavas: väl.

2008-11-18 @ 17:22:44
Postat av: Mats

Kvaliten går ner nul. Skärp dig nu och lägg upp det där receptet.

2008-11-20 @ 17:09:22
Postat av: Pont

Kom igen nu ante, kom alltid ihåg att en Drake lyfter i motvind!

2008-11-20 @ 19:59:57
Postat av: Annika Berg

Tack "gissa vem" för halverandet av min börda. Kan dock påpeka, Andreas min vän, att "störtsköna" precis som "småroliga" är ett ord och inte två. Samt att det räcker med ett utropstecken för att vi ska förstå att du är tämligen begeistrad över något. Ordet "nä" hittar jag tyvärr inte i någon svensk ordlista och det är viktigt att börja meningar med versaler även om de omges av parantes.



PuZz Å kJaMiZz



Annika Berg

2008-11-25 @ 20:32:22
Postat av: gissa vem

Åh Annika, jag tackar så hemskt mycket å Andreas och mina vägnar över ytterligare tillrättavisningar i Andreas bloggonlägg. Dock vill jag poängtera, att "Puss" stavas med "s" och inte "z", likaså stavfelen på ordet som ska föreställa "kram". Jag vet inte vad som flög i dig. Klä er väl mina vänner! På återseende.

2008-11-26 @ 18:32:30
Postat av: Hu Jinato (President of Peoples Republic of China)

Hello Andreas!



I used google to search on the worlds most powerful man and I saw that you on your blogg wrote that Obama is the worlds most powerful man?! Everybody with some brainsubstans knows that I am that. You have insulted China you should be careful when you come to our land a accident happen very easy.

2008-11-26 @ 20:34:38
Postat av: Anonym

I believe it's "an accident" Mr Chinaman. Using a question mark in a centence with no sign of query is like trying to eat one of your sushi thingies or touching Andreas's nipples. Please don't ever do that again. Though I know you people like to draw your little characters, we civilized write with respect of our langauge.

2008-11-28 @ 21:15:30
Postat av: Anonym

I see I typed an S after the apostrophe marking the nipples belonged to Andreas. My apologizes!

2008-11-28 @ 21:21:14
Postat av: Jakob Mattfolk (Jackan)

Nu vill jag se ett till inlägg Andreas! Jag har legat sömnlös ett bra tag nu för att jag inte kan sova men vetskapen att du har all berömmelse du kan få via denna blogg, men du slänger bara bort den.



(Johan är min bästa vän)

2008-11-30 @ 16:08:59
Postat av: Jörgen

Vi har märkt att du, senaste veckan, har spenderat cirka 84.12% av din vakna tid på gymmet. Berätta om det!

Med Vänliga Hälsningar//Jörgen, grisbiffen från helex

2008-12-09 @ 15:55:28
Postat av: Strippers of Las Vegas

Brownsugar for ma man Anteboy !



Keep the good work up

Postat av: K.Forslund

Nu börjar du blogga igen lille gosse!

2009-01-09 @ 19:31:40
Postat av: Hampus ''Fashionista'' Karnell

Jag håller med Kent, börja blogga igen och blogga om mode!



(tips på vad du kan skriva om: Dagens outfit, ''vill ha'', fashion Do's and dont's etc)



Lycka till /H

2009-01-09 @ 19:37:35
Postat av: Linus Fahlman

Jag skulle läsa den bloggen

2009-01-12 @ 17:31:27
Postat av: Andreas Forslund

Hej! Jag ska ta mig tid till att blogga, snart. Det har varit så häktiskt på sissta tiden bara. Men snart så kommer ni se inläggen bara rulla in, jag har tagit åt mig av all den konstruktiva kritik jag fått och jag har lärt av den! Så ni som gillar mina inlägg som jag åstakommit hitils på denna sida kommer kunna längta till en storartad comeback inom kort!



(Till er som undrar varför jag skrev det här i kommentarsfältet stället för att bara skriva det som ett nytt inlägg har jag att säga: .....Ähh, vafan jag vet inte. Jag är väl helt enkelt dum i huvudet)



Håll er uppdaterade nu :) //A.Forslund (son av Kent Forslund)

2009-01-16 @ 00:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0