Beba du är saknad!!

Shabba, tjena, hallå.

Då var årets fasta över och "julaftonen" är här.  Ivarje fall för min kära vän Ammar Al-Dallal :D  
       Ja, dagen kan vell jag tycka gick lite för fort. Eller kanske lika bra, så helgen kommer någon gång. Fast då ska man ju till sthlm och spela med u18 laget, lite små kul kan jag tycka ibland, eller?  
       jaja Bg som vanligt på morgonen och Pman var glad som vanligt och skämtade om det mesta :)  Men Beba Brothers var inte där idag heller eller inte som Brothers då utan bara den ena av dom. Träningen var kul med alla lekar som var på schemat, som svarte man, linje jaga. Sedan var det tbx till skolan efter stress i duschen. Väl i skolan så var lektionen inställd.................. KUNDE INTE typ V....... ha skickat ett mess om det då hon endå satt i korridoren då jag kom genomblöt. men nej då drog vi på Dragon House och käkade lunch, jätte gott :) Back to school och matte på schemat och jag fick G på mitt prov, yes yes yes. medans andra fick ynka 4,5 nämner inga namn men aa.
        Efter skolan var jag en sväng på stan för att sedan ta mig till Sph där det var en ny amerikan som sprang i drakborgen och dunkade, sköt och KÄMPADE SOM ETT DJUR, kanske ?  det var ju faktiskt för emmas skull jag tog mig dit, så ja lars-ove hade sina skäl att sitta och stirra på mig ett tag och peka mot Pman :) hahaha
        men men det var vell typ vad man kan säga om min dag.

 Tack och hej, Leverpastej




P.s  Innom islam skall tydligen Fasta kallas för Ramadan eller månaden i vaje fall :O 


Kommentarer
Postat av: Dimitri Joel Perera

Du glömde berätta att du torkade dig med din tisha efter träningen!

2008-10-01 @ 23:37:54
Postat av: victoria

äre ja som är V......

2008-10-05 @ 20:38:03
URL: http://hva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0