Borta bra, men hemma bäst

Hej !

Helgens dagar gick ju då som resten av veckans dagar, FORT!  Gillar inte att helgerna bara försvinner. Aja, helgen tillbringade jag i sthlm med u18 gänget. Vi hade tre vinnster och 0 förluster. någon som vågar gissa på hur många matcher vi spelade eller?  Nej föresten. Jag är för trött för att skriva mer ikväll, sry alla trogna läsare men ni får vänta tills i morgon med en sumering av alla gobitar från min helg.

// Ante

 P.s    Den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge!!! 


Kommentarer
Postat av: Tia Hellebaut

Dålig stil att inte konsultera med mig innan du tog det här beslutet.

2008-10-05 @ 23:31:06
Postat av: Matas Kulbokas

Vem fan orkar vänta på ett inlägg från din blogg? Trogna läsare, tror du verkligen att du har det? Vem fan tror du att du är?

//En upprörd Matas Kulbokas

2008-10-06 @ 20:23:59
Postat av: Britt-Marie

Jag kommer slå dig imorgon

2008-10-06 @ 23:57:33
Postat av: Benjamin

Låter som att du har haft en super helg. Fick du i några treor eller nåtgåt tillfälle att dunka bollen? Akta bara foulen nästa gång, det kan vara till motståndarnas fördel.

2008-10-07 @ 16:32:34
Postat av: Benjamin

Låter som att du har haft en super helg. Fick du i några treor eller något tillfälle att dunka bollen? Akta bara foulen nästa gång, det kan vara till motståndarnas fördel.

2008-10-07 @ 16:33:33
Postat av: Matas Kulbokas

Dina så kallade ''trogna läsare'' väntar fortfarande på alla ''gobitar'' från din helg om man får använda dina egna ord. Om du inte vill att bloggen ska understiga läsarsiffrorna 8 läsare/år (vilket den har nu) så kanske du ska hålla vad du lovar din jävla sopa.

Vi Kulbokas släktet är ju kända för att vara flitiga bloggläsare, vi har sett mycket bra, mycket dåligt, jävligt mycket dåligt, men det här är fan det sämsta vi någonsin sett. Det blir så jävla dålig stämining din blogg kommer upp i en konversation, och jag har haft tålamod, räknat till tio varige gång och hålt tillbaka. Men nu får det fan räcka, nu brinner det verkligen för mig, och Andreas jag ska spöa dig din jävla hora! Vänta dig inget annat.

/Matas



Ps Jag skulle nog ha hetat Mats om jag var född i sverige. Ds

2008-10-09 @ 21:28:30
Postat av: Yelena Isinbayeva

Jag skulle vilja ha en blogg med mera tränings tips i. Vilka pumpar använder du, har du en påse mjöl och är du en lärning till Plexus?

2008-10-09 @ 21:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0