Hardrock halleluljah........

Hej !

Sitter på skolan nu och gör typ ingenting. Såg Matas/Challes inlägg från igår om att jag borde göra mer inlägg men kortare. Ja det kan man ju faktiskt också göra. Så jag får testa det ett tag och se om läsarsiffrorna fortfarande är skyhöga (A)


Alltså en sak jag alltid undrat över är Emos/Hårdrockare. Alla vet vad Emos är va? Dom svarta sakerna på stan som sitter i parkerna på sommaren och jonglerar med bollar och lyssnar på musik i "bergssprängare", alltså inte afrikanerna.
 aja. Jag går ju Teknikprogramet på V-malm och vi delar ju korridor med Emos och Esteter. Dom är ju inte otrevliga och så men alltså  VEM fan vill: Gå klädd i svarta kläder, sminka sig likvit i ansiktet, lyssna på en rockare som skriker ut orden så att det enda man egenteligen hör är gittaren som dom sedan slår sönder i slutet av låten typ. Skära sig i handlederna ? och medans dom skär sig i handlederna lyssnar dom på så deprimerande musik så att man nästan förstår varför dom skär sig? Det bästa av allt med detta, är att dom själva säger: Vi försöker hitta en stil som passar oss... Alltså hallå??? Skära sig i armarna, varför?
 

Ciao !


Kommentarer
Postat av: Kent Forslund

Nu när Andreas har börjat med sin nya bloggteknik så förväntar han sig lite feedback, så skriv gärna ett ord i detta ultimata forum. jag kan börja med att säga att jag tycker du gör ett bra jobb Andreas, jag blir stolt! Inte lika stolt som då du gymmar, förstås, men stolt blir jag!

Kram /Kent

2008-10-15 @ 23:52:04
Postat av: Anonym

Nu när Andreas har börjat med sin nya bloggteknik så förväntar han sig lite feedback, så skriv gärna ett ord i detta ultimata forum. jag kan börja med att säga att jag tycker du gör ett bra jobb Andreas, jag blir stolt! Inte lika stolt som då du gymmar, förstås, men stolt blir jag!

Kram /Kent

2008-10-15 @ 23:54:04
Postat av: Kent Forslund

Nu när Andreas har börjat med sin nya bloggteknik så förväntar han sig lite feedback, så skriv gärna ett ord i detta ultimata forum. jag kan börja med att säga att jag tycker du gör ett bra jobb Andreas, jag blir stolt! Inte lika stolt som då du gymmar, förstås, men stolt blir jag!

Kram /Kent

2008-10-15 @ 23:55:14
Postat av: emma ericsson

jo jo jo visst visst, men han skriver för lite!? :O

2008-10-16 @ 21:41:56
URL: http://stjarnafyrkant.blogg.se/
Postat av: Mats

Värdelöst.

2008-10-19 @ 22:42:36
Postat av: Pauliiiiiina

När kommer nästa inlägg då? :O

2008-10-21 @ 12:08:41
Postat av: Vachik Karapatian

Alltså man blir ju less, hur fan går det??

2008-10-22 @ 19:01:04
Postat av: Linus Fahlman

denna blogg sög ju

2008-11-05 @ 21:47:34
Postat av: Barack Obama

Hi Andreas ! I'm really impressed by all the hard work and effort you put in this blog. I sincerely think you should keep on writing about your life because I think it's so darn exciting!



I would really want to have a serious conversation with you sometime so if you could contact me on my mail, [email protected] or call me at 555-555-CHOCOLATEMAN would be great !



Looking forward to hear from you and like my fellow american Mike said, Keep up the good work!



/Barack Hussein Obama



P.s : I hear you have extremely Large nipples.

2008-11-07 @ 23:59:36
URL: http://barackobama.com
Postat av: sara

barack varför skriver du inte i min blogg jag prenumererar ju på dina mail? :|

2008-11-08 @ 19:03:05
URL: http://saraosmans.blogg.se/
Postat av: Fredrik Reinfeldt

hej mitt namn är Fredrik Reinfeldt och jag brukar kolla runt på olika bloggar som ungdommar har gjort,



jag tycker din blogg är intressant andreas så forsätt gärna och håll den uppdaterad.

För 2 veckor sen var jag i sundsvall och jag hade sett dig vid torget, måste kommentera en sak VARNING BIG NIPPELS,



håller med min vän obama extremely Large nipples

2008-11-08 @ 19:49:14
URL: http://bigmilkytittis.blogg.se/
Postat av: Killen från andra sidan Atlanten

sjukt intressant blogg, kul läsning i dessa sjukt tunga dagar med plugg :P

2008-11-08 @ 22:46:49
Postat av: Ammar

Hej! Jag tycker det är synd att du har lagt ner bloggen, för det antar jag att du har gjort då du inte har uppdaterat på mycket länge.

Du är en duktig bloggare Andreas, tro inget annat. Men jag tycker det är klent av dig att lägga av så här på grund av att folk kommenterar. Ta inte det på fel sätt nu bara, du har fått lite konstruktiv kritik men även många komplimanger och hyllningar. Kom ihåg Andreas att alla alltid vill ditt bästa, kommentarerna finns där för att folk bryr sig, hade dem inte brytt sig om dig så hade dem inte ens tagit sig tid att kommentera. Kommentarena finns alltså för att alla vill hjälpa dig, sen att du blir rädd för all uppståndelse som skepas är bara fel, för vad vill man med en blogg? Jo, yttra sig, yttra sig till en publik som lyssnar. Nu när du har lyckats ta bloggen dit du ville och fått en publik som vill höra vad du har att säga så släpper du bara allt?

Det jag försöker säga är: återuppta bloggandet! För de är hit du har kommit nu du ville komma då du började med bloggen, du vet det inte bara! Jag är övertygad om att du kommer lyckas, gör nu din grej! :) MVH// Ammar Aldallal

2008-11-10 @ 00:48:32
Postat av: Göran Persson

Fick höra av min gamla motståndare Fredrik att du hade en blogg. Den var väldigt spännande och du håller en solidarisk underton i din blogg vilket jag gillar.



Synd bara att du är lika aktiv på denna blogg som jag är i politiken efter att ha blivit slagen av "Freddan".

2008-11-11 @ 19:16:56
Postat av: emmamama

antis det här håller inte. ta nya tag nu!

2008-11-12 @ 12:35:42
URL: http://stjarnafyrkant.blogg.se/
Postat av: Mats

Fan jag hatar dig. Min systerson dog på grund av ditt bloggande. Sådana som du borde fraktas till Finland. Kom inte och skriv en massa strunt om andra människor om du själv har några av de fetaste "nipples" på jorden och luktar som Magnus Härenstam.

2008-11-12 @ 19:36:37
Postat av: Irreterad

Hurru Mats, det finns ingen anledning att hänga ut Magnus Härenstam här! Hans lukt är fullkomligt naturlig. Annars, kul att det skrivs här! Fortsätt med det tänk på att vårda språket bara:)

2008-11-12 @ 20:32:35
Postat av: Mats

Jag är bara frustrerad. Det kommer ju inget nytt.

2008-11-16 @ 21:52:15
Postat av: Barack Obama

Andreas! I am really disappointed. I was so anxious to here your voice, but no!



The thing was that I was coming out with a brand new Nipple Cream called ''Moise' Nipples'' - They never go dry! and I was hoping that you could be ''the face'' out to the world.



But no you didn't even call or send an email, I am very disappointed at you!



/Barack Hussein Obama



P.S: You might as well cut your damn nipples off if this is the case !

2008-11-17 @ 20:39:23
URL: http://barackobama.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0