Game och Gym!!


Sundsvall, Sverige, Världen! Inlägget med det lilla speciella är här, tror jag ?

Måste börja med att berätta om vilka dumma/konstiga saker jag varit med om i helgen.
Vi var ett gäng på ca10 pers hos Arian på filmkväll. När då alla sitter på Arians rum och skall bestämma vad vi skall se för film, så hittar jag en kikare i fönstret och börjar titta ner mot ica med bra resultat.
Sedan händer det, det som jag inte alls fattar hur det kan hända alltså. Miss x tar upp kikaren och utbrister: "Är kikaren trasig, man ser ju alla mycket längre ifrån sig". Okej om hon hade varit blond och sagt det men vafan hon höll den bak och fram..... fattar inte ens att hon kunde få ögonen i båda glasen för mellanrummet som är där är typ 2dm liksom:O haha hon blev utskrattad ivarjefall och om inte annat så förlände hon livet för oss andra.
Inte nog med det gott folk, 2min senare börjar damen leka med hantlarna Arian hade på rummet. Hon lyfter med vikterna på men efter att tappat hanteln i golvet för att den var för tung så tar hon av vikterna men trotts detta tycker damen att det är tungt! jaja alla är väl ingen hunk men den väger ca 0,5kg utan vikter......
För visso var det en trevlig kväll med bra filmer och god mat =)

EXTRA   EXTRA  EXTRA  EXTRA   EXTRA  EXTRA  EXTRA   EXTRA 

Ett nytt gym har öppnat på Sveavägen 25 i Sundsvall! Gymet erbjuder utöver ett väldigt stort sortiment av tränings maskiner ett kök med husmanskostsbuffén till självkostnadspris!
Viktor Gustafsson säger i en exklusiv interjuv att: " Det är ett nystartat gym med Ambitioner"
Önskar dig all lycka i denna satsning!!
                                                                                                                                

Hoppas alla vet att det är Final dags i morgon och jag har försökt få tag på Dragons ass coach, Pontus Frivold för en kommentar men utan resultat. 

Själv hoppas jag på ett Solna som bjuder upp till dans ochinte viker sig för att man inte har pepparen Leslie med i laget. Nej, jag vill se ett taggat Solna som trotts detta får stryk av ett Dragons som visar att dom är bättre än sina konkurenter!
En Doug som dunkar över någon Solna spelare(Helst jonte Flowers) och en ollie som stealar bollar som aldrig förr!!!
Matchen är på Viasat sport 1. Titta hemma hos mig?

Skicka ett mess till mig och berätta varför just DU skall får se matchen hos mig! Givetvis ingår det mat och dryck!!
07* 0*24*12 kostar som ett vanligt sms!!

Dags att ladda för en morgon dag med nya äventyr!!

Dagens fråga: Hur många dunkar hade Doug Thomas i final match 2?

Peace !!


Kommentarer
Postat av: Törnell

7 dunkar. Han hade 7 dunkar.

2009-04-21 @ 00:01:41
Postat av: Anonym

En Doug som dunkar över någon Solna spelare(Helst Peter Bogner*?) Trots att det är en omöjlighet.

2009-04-21 @ 00:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0