Söndagkväll = Beck!

Tjinixen.

Efter som det var en argsint själ som ville att jag skulle skriva om lite mer "intressanta" inilägg så kommer här ett inlägg om dags läget i våran värld. 
På Aftonbladet.se kan man idag läsa "Bomb i Kario - minst en död". Är det inte sjukt vad dom gör asså? Vem utsätter civila mäniskor för dessa dåd. Jag förstår inte alls hur folk tänker då man bombar en bazar där det är jätte mycket folk, Kvinnor och barn bland annat.
 Vi kan också läsa "Snygga får lättare jobb". Det var en sak jag Yasin och Ammar satt och diskuterade att det är lättare för "Snygga" tjejer och svenskar. Om Sven Svensson skulle söka jobb på donken samtidigt som blonda bella som är skit snygg söker jobb på donken så tror jag, Ammar och Yasin att det är helt klart att Bella får jobbet. Så också Aftonbladet.

Resterande tid av denna dag då? Jo, klev upp vid 11 för att ta mig till Balders och spela lite. Senare så var det drabbning i NORRA BASKET ETTAN mellan Orongo Dragons och Haga Haninge med Per Hultman-Boye i spettsen. Dessvärre blev det fölust med 68 - 76. Ingen som egenteligen utmärker sig i orongo. kanske Dimman som gör en okey match poängmässigt.

Nu då ? Söndagkväll = Beck på tv4 :)  


Kommentarer
Postat av: Jan

Haha du fick ju inte ens sitta på bänken.

2009-02-24 @ 00:09:52
Postat av: Random ''basketmamma'' (som ser på sin sons matcher bara för att Andreas är där, hon gillar han mer än sin egen son..)

Nej, men bara för att han då hade stulit för mycket uppmärksamhet från matchen...

2009-02-25 @ 22:25:43
Postat av: Ledningen

Konstruktiv kritik till andreas forslund storsatsar nu med två nya skribenter. Vi kommer nu kunna raportera mycket bättre om allt andreas gör.



Gå även med i facebook gruppen ''hjälp andreas forslund blogga'' där hittar du mycket och rolig info om andreas.



Till sisst vill jag bara uppmana dig Andreas till att uppdatera bloggen mer ofta. Skriv gärna nästa inlägg om hur våran storsattsning har påverkat dina läsarsiffror.



Tack och hej

//Ledningen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0