112 ?

Hallå? vem är det? Varför ringde du mig?
-Va ? jag ringde inte dig du ringde mig?
-Nej, vad ljuger du för? Vem är det?
-Vem är du?


Hasslad, Lurad vad ni vill!
Fick ett samtal härom dagen som undrade varför jag ringt. Men saken var den att jag inte ringt den personen och den personen inte mig ? Hur fan kunde vi prata då tänker Chabo!
Jo, det var en tredje person som var inblandad och ringde oss båda med två telefoner som sedan sattes samman så att vi hörde varandra och trodde att den andra hade ringt men i själva värket var det den som var mellan oss som orsakade detta =)
Hyfsat kul ändå!

Aja, vill bara säga att det är ett rekord här på bloggen! Hela 112besökare var här den 4/6-09 =) Inte dåligt alls det !


Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0