Mobil inte barn!

Såg att en viss Sara hade kommenterat vilken telefon jag skulle välja. Bra val men dock lite konstig motivering =O bara för att hennes telefon som hon inte verkar så nöjd med funkar som den skall. Så behöver inte det betyda att en ny telefon inte funkar eller? Fast vem vet vad sara gjort med sin telefon? Man får ju ta den för en telefon och inte för ett litet barn som skall badas, pysslas om och gå ut med på promenad, nej! Sara en telefon skall man prata i, smsa, surfa på internet och använda funktionerna som finns på den. Dom funkar tydligen inte på din mobil nu, men om du hade läst instruktionsboken först så kanske det kunde stå Dimitri ist för neger när han ringer eller skickar mess =)


Peace!


Kommentarer
Postat av: Sara

Men de flesta som en gång haft LG säger aldrig mer. Och jag badar inte med min telefon, det är Emelies grej. Jag har nästan aldrig tappat den och som bevis på att jag är rädd om den har jag den repfria skärmen. Får jag fråga varför du avbryter en mening med en punkt och sedan fortsätter på den i en ny mening? Är du efterbliven lr nåt? Och jag fattade inte det där sista med Dimman och Neger.



Vi har gjort jättemkt äppelpaj som vi inte vill ha. Så du får gärna komma hit, ringde dig nyss jöö..

2009-06-21 @ 20:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0