Piratpartiet!

Salut, era lagbrytare!

Som dom flesta vet så går Sverige till eu-val nu på söndag och det är med stort intresse jag följer Piratpartiet. Deras huvudsakliga fråga är då att få bort denna makt som eu har fått över Sverige iform av att ipred lagen och mycket mer. Internet har varit och bör förbli ett fritt område och inget styrd, övervakad lekplats som Eu skall bestämma vem som gör vad?
Alltså  jag hoppas verkligen att alla förstår att idén med "Lagen om fildelning och allt det" inte kom från Sverige. Det var Eu som ville ha det och fick Sverige att införa ett förbud mot fildelning och nerladdning av musik, film och annan media. Piratpartiet vill att det skall vara ett fritt internet m.m. Därför gott folk fick jag min kära pappa att lägga sin röst på dom. Så på söndag hoppas jag att många fler följer hans kloka beslut och lägger eran röst på Piratpartiet!
(Fick dock träna nonstop hela dagen och natten tillbringas ute på baksidan för att kyla ner kroppen under sömn, vilket skall ge en effektivare förbränning och uppbyggnad av muskler) det är min pappa i förhandling det =O God natt !!

Peace!


Kommentarer
Postat av: Keyboard cat

Kent, hård men rättvis

Postat av: 50 cent

Det är najs på youtube att hon tjejen från PP utargumenterar alla gubbar från andra partier haha.

2009-06-04 @ 22:31:20
Postat av: Keyboard cat

Svar till 50 cent:



Du är billig. HAHAHAHA

2009-06-05 @ 00:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0