Back To Bloggen!!

Barn jag är hemma !!!

Äntligen har jag hittat hem till bloggandet igen, tror jag :O
Hoppas att alla har läst när "träffen" är. Annars kan ni gå in på Facebook och kolla med Charles Lindberg. Jag har nu också fått endel hjälp i mitt blogg liv i form av konstruktivkritiktillandreasforslund.blogg.se riktigt bra och läsvärd.

Dagen har varit riktigt chill typ. Började 10:25 med eget arbete på skolan sedan tandläkaren för att sedan åka hem till emma :) Var där i en timme och tittade tv och pratade lite med emma, sedan drog jag till jobbet.  Efter en trevlig timme på jobbet drog jag hemmåt och käkade sedan ner till gymmet. Träffade shanga och lite andra sdffare som hade gym träning. Tog bussen hem och det var det.

Lite skvaller om dagen händelser. Sport:  Timrå vann mot Hv71 med 5 - 4 efter förlängning. Lokalt:  St.nu skriver om Doug Thomas bråk på krogen.   Inrikes: Apa laddar för dagliga raseriutbrott, Tydligen är det en apa som dampar på furuviks djurpark. Skvaller: Här får tusentals fans veta att Metallica-konserten ställs in, Metallica svek igår fansen då deras sångare blivit "akut magsjuk".

Det var väl allt jag hade och bjuda på en enkel måndag som denna.


Chingeling!

Kommentarer
Postat av: Marc

Alltså, vad är det här för skit?

2009-03-10 @ 10:19:50
URL: http://marcy.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Marc, gå och lägg dig. Kanon blogg Andreas!

2009-03-10 @ 16:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0