Receptet!!

Trogna läsare!

Dagen D är här !  Dagen då ni alla skall få veta receptet som fick självaste ledningen att hurra och vilja ha mer av. Sannas ToastTM

1 Tomat
2 Pågen toast brödskivor
2 skivor skinka
4skivor hushålls ost
2kryddmått oregano
1 kryddmått citronpeppar
20gram Bregott

Vrid upp ungnen på 225 grader. Förbered en plåt med smörpapper. Tag två skivor bröd och smöra dem. Tag sedan ena brödet och lägg två skivor ost. lägg sedan en skiva skinka. Skölj och hacka sedan tomaten till små tärningar. Lägg sedan tomat tärningarna på skinkan och krydda med oregano och citron peppar. lägg sedanen skiva skinka över tomaterna och två skivor ost. Lägg sedan den andra bröd skivan ovanpå med den smörade sidan uppåt. lägg mackan på plåten och lär ligga i mitten av ugnen i ca 10min tills det blivit lagom brunfärg på brödets ovansida.
Om man vil kan man gärna lägga kantareller på mackan med. Skär dom då i små bitar och lägg mellan osten och skinkan.
Avnjuts gärna med Kvicks lättdryck päron. 8,75kr på Ica. Blandas 4+1.

Hoppas det smakar =) 



Mvh Andreas Forslund

Jag hade tänkt att lägga in massor med bilder från själva tillverknings processen av Sannas ToastTM, men tekniken ville annat. Så jag la bara ut denna bild av Sannas ToastTM som redan fanns på datorn.

Bilden är tagen när jag på bloggen lottade ut en lyxfrukost, lyckliga vinnaren då blev Linus Falhman. Grattis!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser porrig ut. Som en toastdildo, ungefär.

2009-03-27 @ 00:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0