NNNaaaatttttttiiiiii!!!!

Hej Hoppsan!

Ännu en dag fylld av gobitar som jag tänker dela med er, mina troga läsare.

Kl 8 var det bg som vanligt och där bjöds det på en riktigt god macka. Han som bjöd var ingen mindre än mig själv =) Recept på detta kommer imorgon med lite bilder till :) annars har väl dagen rullat på som vanligt med skolan, som för övrigt var bestående av en lektion idag, Fysik :) sedan var det hemmåt och sova ett tag för att sedan gå på jobbet. 8st idag och en timme senare var jag hemma och käkade för att lite senare åka ner till träningen så taggad som möjligt. För alla vet ju att orongo klass är något man måste bidra med på alla träningar, så även denna.

Ledningen har skött min pr helt perfekt och jag är mycket tacksam för detta. Jag har slagit nytt rekord och haft hela 56st hitts på ett inlägg :O det är allt tack vare ledningen. Så ett STORT tack till ledningen.

I morgon kommer ett lite matigare inlägg med läckra, goda och smakrika bilder. Så titta in i morgon med vet jag :D

Dagens fråga: Planerar du så att du hinner med skola och träning`? Alltså att du inte behöver skippa en träning för "plugg" eller tvärtom ?

Puss hej leverpastej!


Kommentarer
Postat av: Linus F

Superbra inlägg :) Fortsätt så här nu, han knappt vänta till receptet imorgon!



//Trogen läsare

2009-03-25 @ 23:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0