Lionel back in black!

Hej!

Såg att det var några som undrade hur det gick för Lionel så jag tänkte skriva lite om det nu.
Lionel är en väldigt speciel kille som gillar kvinnor lite mer än alla andra och det kunde vi livligt läsa om i Förföljd eller Älskad?
Han har nu gett upp victoria men dock inte slutat att hejja och snacka med oss andra som var med victoia undertiden hon blev "förföljd". Han känner tydligen Alain också, så jag har fått veta både det ena och det andra av honnom om Lionel. Tydligen skall Lionel inte vara ett dugg blyg att stöta på tjejer han tycker är snygg, han stöter på alla i princip och det ända han vill med dom är att ha sex... Han hade tydligen fått för sig att han var tillsammans med en tjej bara för att dom hade pratat på msn och tänkte ge henne blommor och allt :O alltså chilla mannen. Jag har också fått veta av Lionel att han hade tagit bilder på tjejen som han hade innan han stötte på Victoria men han såg tydligen en likhet mellan dem och han ville då visa Victoria den bilden sa han. Problemet var bara att på ena bilden hade han händerna över hennes bröst och på andra var dom båda nakna :O allt enligt Lionel! När det blev slut mellan Lionel och Victorias lilla "romans" så slutade det med att jag sa till lärarna efter att victoria blivit rädd och ledsen för att Lionel aldrig lät henne vara. Enligt Alain så är Lionel väldigt arg på mig och anser att det är mitt fel att han och Victoria inte blev tillsammans =) haha 
Idag så pluggar Lionel fortfarande på Ivik och stöter på dom mesta, han brukar hejja på mig i matsalen och försöka att hitta Victoria men i det läget är Victoria långt därifrån =D

Dagens fråga: Vad är Snöper??

 (Anders Svensson hotade med det på lektionen ifall jag drog ur kontakten i hans dator)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Keff kanske?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0