Semifinal och Stalker?

Shabba!

Nu så  här i slutspelstider så hoppas jag att allas blickar är vända mot basket slutspelet och inte någon hockey. För timrå har ju precis blivit utslagna så då är det ju inge kul längre liksom, eller?

Aja, vidare till dagens ögonblick och gobitar då. Bg på morgonen då pont var lika skämtsam som vanligt, i form av olika "invandrar" skämt :)  Dagen i övrigt var väl som vanligt, plugg,  jobb, träning. Dock så måste jag be om ursäkt till Charles att jag inte dök upp på u18träningen idag pga damernas match i kvartsfinal serien. Men på torsdag LOVAR jag att vara där med riktig Orongo klass !!!  kanske inte så mycket ögonblick eller godbitar i dag endå :O

Stalker tog sig in till Fritzl står det på aftonbladets hemsida:O Alltså vem fan vill Stalka någon som Fritzl, och hur fan kom han i närheten av en man som är omringad av massa vakter och poliser 24/7 liksom :P hahaha

Jag kan också passapå att berätta om en man som är en av dem mest ärade och som jag är gladast av att han fått komentar av, Barack Obama. Han skall besöka Jay Leno i hans Show. Det är något jag tycker vi alla borde titta på, vem vet Obama kanske drar något riktigt högklassigt skämt och kanske även nämner något om denna kritikerrosade blogg som ledningen ser den :D

Lite input också!  Dragons vann idag tredje raka mot Södertälje och detta betyder att dom nu är i Semifinal. Vilket Lag dom möter där är i skrivande stund inte klart.

Sundsvall Saint gjorde en riktigt inponerade insatts då man besegrade Visby med 106-63.

Ja gott folk inte så mycket att berätta om dagen som sagt, men glöm inte träffen i morgon på Västermalms skola i Teknik korridorenkl 10-11 enligt ledningen.

Dagens Fråga: I hur många matcher avgörs finalen i Svenskabasketligan?

Komihåg: Stay black and alert!

                                                              
                                                                                                          

Kommentarer
Postat av: Barack Obama

It is a sevengame series ain't it. Just like the NBA finals ?

2009-03-17 @ 22:54:10
URL: http://Barackobama.com
Postat av: Sanna

Lägg ner bloggandet för fan xD

2009-03-19 @ 13:22:15
Postat av: Anonym

Ursäkta Sanna. Men är du dum i huvudet?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0