Hyllning till Ledningen

Tjena mittbena!

Ja dagen som gått dårå är ju en dag av känndisskap så att säga. Tex på skolan fick jag några komentarer om att  "där är han som skriver bloggen" och " Han som alla skall få träffa i teknikkorridoren". Ja kan ju inte annat än att bli lite småglad då jag hör dessa komentarer och jag måste väl tacka Charles och ledningen för det. För det är ju trotts allt dom som har skött min pr ;)

Dagen i övrigt har varit himla trevlig. Skolan var ett nöjje då jag och john roade oss med lite bdb hack in på victors bdb och skickade lite kommentarer till små tjejer som han hade fått besök av. Sedan upp till jobbet och träffa David och små barnen :D Alltid lika kul, ner på gymet där jag träffade en och annan männiiska som man kännde.
Till alla som vill veta vad som stod på dagens gym schema så var det överkropp. 3*10 bänk med 70kg sedan 3*10 triseps övning med 55kg. Sedan lite kinns (vet inte hur det stavas) och efter det lite bål övningar med avslutning PLANKAN i 2min.
Ner till Drakborgen där The "kings" var på besök för att förlora stort. Olli hade en bra dag på jobbet med 25p och 11as. Alex och Liam var som vanligt bra.

Såg att det var några som ville ha lite tips om träning och sånt. Jag hänvisar er då till ledningen som får sätta ut en träff tid på Helex så skall vi nog få igång träningen för dom lata som chillar hemma.

Dagens kommentar: " Jag älskar Ronny och Ragge! Jag har tankat alla filmerna och ska gå hem och titta nu". ( En man i 40års åldern som satt på bussen och pratade med en annan man)       

Dagens fråga: Vad heter det i Basket om man får 2 siffrigt i 4 kategorier? 


Kommentarer
Postat av: Jag vet allt

quadruple-double

Postat av: fjompas:D

äre inte superbloggarna så säg!!!

2009-03-13 @ 00:16:04
Postat av: Anonym

"till små tjejer", fan små tjejer är inte att leka med

2009-03-16 @ 18:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0