3dagar, en sjuk och en stukad fot!

HELLO!!!

Alltså när man är sjuk och typ alla i familjen och vännerna vet om det. Varför är det då alltid någon pajjas som skall fråga, Hur är det? Vad svarar man ? -jo bara bra, tackar som frågar =) eller ? Alltså alla vet ju att det inte är bra och man kommer inte precis skalsätta hur dåligt man mår =S

Med detta vill jag medela att jag är sjuk och less på frågan, Hur är det?

Annars idag har jag bara glidit runt och chillat, haffa en dator på Siba efter några tappra försök på konkurent butiker som Mediamarkt, där en trogen läsare Jason Perera jobbar !  Så kom ihåg att svänga förbi han då ni handlat något, så han kan regga det =) (15% till mig ?)

Har funderat på en telefon också, då min har tappat sitt "bästföre datum". Men jag vet inte riktigt vilken jag vill ha? eller jag vet vilken jag vill ha men det är ju inte en jävel av tattarungarna på Kalmarvägen som har någon att sälja, så jag måste spara pengar. Ungefär i Juni kommer jag ha råd med en Samsung Omnia som jag vill ha =D

Nu är det bara 3dagar kvar sedan åker vi till Gbg men dock så är jag sjuk och Dimman stukat foten. Kanske att vi får se matcherna från bänken =O Mer om det ifall ni följer bloggen under basketpowerfestivalweek i Göteborg! 

Peace! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0