B2B Hampus =)

B2b eller?

Shabba, dagen börjar lida mot sitt slut och sängen är min plats just nu!
Hade träning nu ikväll med u18, och som en liten Surprise så var Robin med idag =) Träningen var chill och vi p91or vann som vanligt över p92 då det var spel =') så det bådar gott för Gbg!! 


OBS Vi lyckades även på träningen att klämma ur Hampus(skaparen av kktaf m.m) att uppge lite information om ryktena som gått runt, och kära läsare, det är sant! Hampus har bekräftat att kvinnan han setts med är Sara Olsson!
Dock fanns inga uppgifter på att dom var tillsammans än men vem vet? en dag kanske vi får in en kvinna i ledningen också =) OBS

Nu blir det lite plugg innan jag tar och inväntar John Blund =)

Tävling: Om du eller ni lyckas få en bild på Hampus och Sara tillsammans!. Skicka då in den till min mail ([email protected]) Bästa bild vinner 0,5kg proteinpullver! Jag är enväldig dommare och bestämmer allt om tävlingen och dess pris !


Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0