Dagen som varit!

Shabba!

Idag har vi då vunnit två matcher av två och det ganska överlägset! Förmodligen så vinner vi gruppen ifall vi vinner första matchen imorgon, dock så vet jag inte vilket lag det är vi möter i morgon men det visar sig nog.
Jag, Hampus, Charles och Dimitri tog oss efter matchen in till stan för lite shoping. Jag köpte ett par Nike tofflor och det var allt vi hann med innan stan stängde portarna till jublet av Gaissuportrar som hade sin march mot gamla Ullevi! För ikväll var det derrby mellan Göteborgs stoltheter IFK Göteborg och Gais IF! 
Någon som vet hur det gick i den matchen eller? Det jag vet är att polisen inte riskerade något då dom hade allt från häst poliser till hellikopter =O

Just nu så har vi i mitt rum precis kommit hem efter en vistelse på SF. Vi såg Änglar och Demoner vilken jag starkt rekomenderar andra att titta på!!! Riktigt bra film! Annars så har det varit lite käk, en träff med Pattis, lite brottning med Charles och Dimitri, plus lite små städning i rummet efter den fighten som jag vann =)

I morgon är det kl14:15 som första matchen spelas och den andra kl 16:30! Om ni inte kan vara där så håll er uppdaterad här ;)

P.S Uppdaterar så fort jag kan varje dag !!!!


Peace!

Kommentarer
Postat av: Pattis

FINT!

2009-05-22 @ 10:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0