Kärlek, kärlek eller försvunnen kärlek?

Gott folk och Ledningen !

Jag känner ingen ro eller kärlek i bloggandet längre, det är inte som förut då bloggandet kom till mig eller att vi möttes halva vägen likson. Ist nu så måste jag komma till bloggen helt ensammen utan förhoppning eller motivation? :O alltså missförstå mig inte. Jag kommer INTE att sluta blogga men jag har lite problem att hålla mig motiverad.
Så om ni tycker att det är lite onärvarande så får ni skicka ett mess till mig och peppa mig lite, men jag tänkte varje fall att under festival veckan i göteborg att jag skall ¨få in minst tre inlägg om dagen, givetvis med match referat och andra gobitar från tiden mellan matcherna och kvällarnas små påhitt =) Tänker även göra lite filmklipp och bildspel som jag lägger upp här på bloggen då också ! Så om det är någon som undrar över Sundsvall dragons u18 lag i göteborg nästa vecka, Hälsa dom: andreasforslund.blogg.se

Kvällens fråga:
Mannen som har hittat kärleken till en flicka, vackrare än allt på denna jord. Vem är det?


PS, Ni som vill messa litte peppmedelande eller så, 073-03 24 012





Kommentarer
Postat av: Jens

Wohooooo!!! Grymt, kan knappt vänta på dom där tre inläggen per dag! :D:D:D:D:D:D:D:D

2009-05-13 @ 17:35:26
Postat av: Såhär ska det va

0730 32 40 12. Så säger man ditt nr, mycket lättare!

2009-05-13 @ 21:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0