Surprise!

Folk och ni andra, Hej!!

Såg kktaf's inlägg igår om caps lock. Alltså jag håller med vem bryr sig ? =)

Har nu efter 2tim håltimme, arbetsstuga. Sitter bredvid Victoria och John som små tjafsar om vem som skall använda John's dator =O Det brukar egenteligen vara Victor och Victoria som gör det men dom har redan haft en "Fight" idag som resulterade i total tystnad för resten av dagen.

Träning ikväll med u18 och vi har nu 4dagar's "tränings läger" om man kan kalla det så. För om 6 dagar är det ju Göteborg där jag anser att vi har goda chanser att med p91 ta guld. Det var inga riktgit starka lag som anmält sig i våran serie. Men men, mer om detta läser ni här med början IDAG ! Jag tänkte nämligen att det är lika bra att jag tar tag i bloggandet nu, så att det blir så bra som möjligt då bloggandet från Göteborg sätter igång! För inget blir ju bra om man inte är förbered med det både psykiskt eller fysiskt  =) 


Peace Out!


Kommentarer
Postat av: Empa

Helt rätt. Det här gillar jag. GILLAR!

2009-05-14 @ 18:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0