CHARLES "The one and only" Lindberg

Efter någon veckas semester har jag äntligen hittat tillbaka hit:) såg många besvikna kommentarer om varför jag inte bloggat osv. Mitt svar på det är datorn, den är sjukt seg och lägger av mitt i skrivande stunder m.m. Därför gott folk, så gjorde jag som Fuad tyckte och köpte mig en Samsung Omnia! Mitt bloggande kan nu bli mer mobilt och mer kan skrivas under dagarna:) Min vän Yasin visade mig något förödande idag! Charles Lindberg har valt att sluta med basket:o alltså jag finner inga ord för min sorg och förtvivlan! Förstår inte du Charles att det är du som är min motivation? Det är du som fått mig att hitta passion i sporten och du som alltid stöttar mig på planen! Vem skall nu göra det ? Kommer du ihåg tiden då vi lirade boll på din parkering på en korg som inte var särskilt bra men ändå gick att använda? vi var kanske 11, 12 något samt och vi älskade sporten mer am något annat? Det var du Charles som fick mig att älska denna sport och nu lämnar du den och mig? Snälla, sluta inte ! Utan Charles är det ingen Andreas ju! Vi är ju bröder, det bestämde vi den söndagskvällen då vi tittade in i fönstret ju:o Vi var, är och kommer alltid vara bröder! Från tiden med Anna tills idag! Kommer sakna dig ! Pz !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0