GF

Då var gf veckan över och jag gjorde det igen ! Måste säga att gf iår var ett misslyckande, dåliga artister som resulterade i lite folk som fick stämmningen på festen att bli tråkig.
På dagarna jobbade jag med en undersökning där vi frågade folk lite om gf. Endel som svarade var verkligen missnöjda med inträdess avgifterna och ljudvolymen medans andra älskade allt. Men som vanligt finns det folk som alltid är otrevliga och så även dessa dagar. En gubbe sa att jag var värdelös, en annan bad mig dra osv osv. Men jobbigast var det nog för Hanna, hon frågade runt bland folket och fick till sin stora förvåning lite frågor och komplimanger om sig själv, om hon var singel osv. Det ända problemet var att dom som sa det till henne var 55 plus :O haha

Gatufesten i år var helt värdelös tycker jag, i skala 1 - 10 får den 3 utav mig. Dom försökte i varjefall att få till något men det lyckades inte bra. Att dom hade Bungyjumpen var suveränt och jag blev tvungen att testa den själv efter att Astrid fått avslag från sina "Päron". Kul var det och jag tycker alla borde prova på det !!

Peace!

Kommentarer
Postat av: Marc

Oooh! Du slog dig inte på bröstet när du hoppade, va?

2009-07-05 @ 20:35:28
Postat av: ...

Att han gjorde!

2009-07-05 @ 22:07:51
Postat av: IsaacÅström

Jag var iaf en trevlig prick du fick prata med ;)

2009-07-08 @ 16:18:04
URL: http://isaacastrom.blogspot.com
Postat av: hihihihih, isak

2009-07-08 @ 22:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0