GAMETIME

Halloj!

Ja vad ska man då skriva då man ligger här i sängen och inte alls egenteligen vet vad man skall skriva?
Man vill ju inte vara någon fjortis bloggare som berättar vad man gjort liksom? Kul om jag bara: Idag var det skola sedan jobb och sedan träning för att sedan titta match. Vem bryr sig egenteligen ???
Nej, jag vill skriva om något vesentligt som, hur hårt jag pumpade på gymmet idag eller hur mycket jag grina då jag fick veta att Jörgen har slutat på Helex :O Det är sant Charles, han har slutat =( Vad ska vi göra ?

I helgen funderar jag på ifall det skall bli grisbloggning? Skall jag eller skall jag inte ?


Dagens youtube klipp:

 
MÅSTE SES MED HÖGSTA VOLYM =)

Kommentarer
Postat av: Ulf Karnell

Lätt att du ska!

2010-01-14 @ 23:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0